عمده مشکلات مردم از ناهماهنگی دستگاه هاست

خرید بک لینک

هران ـ ایرنا ـ استاندار تهران گفت: همواره به مدیران استان تهران تاکید کرده ام که باید به درخواست های مردم توجه ویژه کنند چون بخش زیادی از مشکلات آنان ناشی از ناهماهنگی دستگاه ها است.

محمد حسین مقیمی روز یکشنبه در حاشیه دیدارهای مردمی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مردم صاحبان واقعی نظام اسلامی بوده و وظیفه همه مسئولان خدمتگزاری به آنان است و منتی ندارند.
مقیمی با اشاره به فعالیت میز خدمت در ادارات استان گفت: تاکید بر فعال سازی میز خدمت در ادارات استان ها و نظارت جدی بر خدمات این میز در راستای تکریم مردم در ادارات و تسریع در رفع نیازهای آنان صورت گرفته است.
استاندار تهران در ملاقات با ٢٧ نفر از شهروندان استان تهران در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را به مدیران، فرمانداران و شهرداران استان برای بررسی سریع و مساعدت صادر کرد.
محمدحسین مقیمی در این ملاقات مردمی با ٢٧ نفر از مردم استان تهران دیدار کرد.
پیگیری تغییر کاربری ساخت و ساز، مسائل مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارآفرینی در صنعت مبلمان شهرستان رباط کریم، کمیته امدادامام (ره)، امور اداری و استخدامی، تولیدکنندگان، گردشگری، تعاونی های مسکن وشهرسازی، مشکلات بانکی و تأمین اجتماعی از جمله مسائل مطروحه از سوی شهروندان با استاندار تهران بود.
محمدحسین مقیمی هر دو هفته یکبار در ملاقات مردمی به مشکلات شهروندان استان تهران رسیدگی و دستورات لازم را در جهت رفع مسائل مردمی به فرمانداران، شهرداران و مدیران استانی صادر می کند.
شهروندان استان تهران از ١٦ شهرستان استان می توانند برای دیدار با استاندار و طرح مسائل و مشکلات خود با سامانه تلفنی ١١١ اداره کل بازرسی استانداری تهران تماس حاصل کنند.

خاطره کشیدگی کتفم...

ما را در سایت خاطره کشیدگی کتفم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 273 تاريخ: پنجشنبه 16 خرداد 1398 ساعت: 20:48

صفحه بندی